Nu kommer hela historien!

Ledsen att jag inte bloggat, men det har inte gått att uppdatera från experian och jag har verkligen inte haft tid att slå upp datorn. Men nu är jag tillbaks, med en splitterny iPhone 4s!! Som gav mig en ny för det fick inte att laga den.

Okej, så när bloggade jag sist? Några dagar sen... Hmmmm fy fy!! Jag har gjort en hel del sen sist tror jag, eller under helgen iallafall. I lördags var det stallet som vanligt. Där red jag först Clinton och sen Grynet. Jag gillar båda dom hästarna skarpt! Det är roligt att Grynet går så bra inne för innan kickade hon så fort hon kom in där typ. Så det är väldigt roligt! Vi red med gummiband istället för tyglar, vilket i början var ganska svårt, men sen gick det bra! Nöjd med båda hästarna.

Sen hade vi ungdomssektionsmöte. Vi hade massa godis kvar från filmkvällen veckan innan så det åt vi upp ;)

Men min dag med hästar slutade inte där, för när jag blev hämtad var Christel med i bilen. Hon skulle sova hos oss, så hon var snäll och höll lektion för mig och Calle när vi kom hem, tredje för dagen ;) det fick väldigt bra! Jag måste jobba på min kontakt med honom, säger både hon och det känner jag själv också. Andra säger att jag inte ska ha så mkt kontakt utan låta honom gå mer själv om ni förstår vad jag menar. Jag tycker dock inte om den varianten, men alla har ju olika tycke och tänke och dess utom olika erfarenheter.

Men som sagt så fick det väldigt bra. Senare sattes äntligen min garderob upp, hihi! Kan säga att den är stoor, men det är riktigt härligt! När allt sånt var klart hoppade jag i sägen för att gå upp 05:30 söndagen som följde.

Och mycket riktigt så gick jag upp vid den tiden, bredde lite mackor, gjorde mig i ordning och klädde mig innan jag tillsammans med pappa och Christel hoppade in i bilen vid lite över 6 tror jag. Med släpet på dragkroken rullade vi iväg mot Malmö, där hundutställning väntade. Det var en rolig dag men väldigt stressig i mellan åt. När där var mycket folk och man stod själv så var det svårt att hinna med allt. För er som inte vet så står vi och säljer lakrits och popcorn på hundutställningar och sånt. Kan även trycka transfer (färdiga bilder) på tröjor. Men det är mer en marknads-sak. När allt var över och vi var hemma så blev det pizza och solsidan innan jag somnade. Calle vilade.

Ja det var min helg, vad har ni gjort? Hoppas ni har haft det bra så hörs vi sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0