Klippan yes box ;)

Varit hos Min äldsta bror Henrik som bor i klippan idag. Hans sambo Sophie fyllde år igår så vi firade henne. Träffade även barnen, roligt som vanligt! Sitter i bilen på väg hem nu, ska göra mig i ordning och plocka fram saker inför skolan imorgon. *suck*. Så nu laddar vi upp för 7 veckors skola, sen är det jullov! Ändå ganska snart, men först kommer en omgång till med massa prov och grejer. Bläääää! Men jag tror inte det är förren fram emot jul som det värsta kommer vilket är skönt.

Nu när livet återgår till det normala med 2 dagars ledighet och 5 dagars skola så kommer också uppdateringen skärpas eftersom att nu kommer jag ju vara hemma.

Ska fixa lite grejsed bloggen också när jag får tid, vad det blir upptäcker ni nog ;) så håll koll!

Bild på lilla Mhy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0