Hemma

Hemma nu, inne i värmen! Skönt. Hästarna har fått vad dom ska ha, nu är det min tur. Ska slänga i mej lite käk, den dyker jag ner i min historiebok; gamla Egypten. Detta provet ska jag va ute i god tid med, eller ja så god tid man nu kan va när det är på fredag. Men det blir säkert bra.

Annars händer det nog inte så mycket idag. Hoppas pappa ska hjälpa mig med min garderob för den står just nu mitt i rummet, blockerar TV och allt ;) så om jag ber extra snällt så kanske vi kan fixa det idag pappa? Snälla söta rara bästa underbara ;) haha lite smicker borde ju funka ellerhur?

Men nu är jag hungrig till tusen så lite mat sitter inte fel nu!

Ha de'!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0