Godnatt, ses imorgon

Eftersom att jag är lite lat så orkar jag inte skriva ett inlägg till om samma sak som jag skrev om på Stalltrion, därför så kopierar jag vad jag skrev där, tar bara bort lite som inte passar in här. Så ni sön läser båda bloggarna behöver ju inte läsa om ni inte vill lixom ;)

Imorgon ringer klockan tidigt, närmare sagt 07:45. Då ska allt packad ihop och ja ni vet allt sånt för att kunna lämna stugan typ kvart i 10 eller något sånt för att checka ut senast klockan 10.

Sen blir det antingen in om Lalandia, eller så kör vi direkt, vi får se.

Jag har fått väldigt ont i min armbåge, tror det var på en av vattenrutchkanorna som gjorde det för Sara har oxå ont på precis samma ställe och vi åkte ju allting tillsammans så. Men men, klart värt det ändå.

Kan säga att vi var lite galna, badade UTE haha. Fast uppvärmt såklart ;) nu ska jag sova, upp igen om drygt 7 timmar så. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0