Godmorgon Sverige hälsar Danmark

Det verkar inte som att dom inställda inläggen funkar, men jag ska göra mitt bästa för att uppdatera lite iallafall! Så jag kan ju börja med att säga godmorgon! Hoppas ni fick en bra natt och gårdag. Själv hade jag super kul igår, det ända som dock kunde varit bättre var att jag hade ont i huvudet ett tag under dagen vilket inte var särskilt roligt inne på Lalandia. Men jag tänkte inte så mycket på det faktiskt.

Efteråt så hick alla hem till "min" stuga och åt tacos (som jag har noll koll på hur det stavas!) vilket var väldigt gott.

Jag, Sara, Paula och Alex (Alexandra) satt uppe på loftet där Sara och jag var våra sängar och lyssnade på musik och hade mysigt. Sen gick dom hem vid lite över 10 och då somnade jag typ direkt, så trött var jag ;)

Ni ringer vår klocka om typ fem minuter, men jag vaknade en kvart innan. So ser ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0