Godmorgon en mörk onsdag

Väntar på att mina mackor ska bli klara (rostar). Idag har jag utvecklingssamtal, första med dessa lärarna så vi får hoppas det går bra! Men innan det ska jag hinna plugga, har engelska läxa tills fredag och biologiprov som också är på fredag. När jag lämnat skolan för andra gången idag och kommit hem så ska hästarna jobbas.

Red förresten Calle igår efter att jag bloggade, han gick som en klocka! Är så nöjdes honom! Fick ett bra tempo med fint tramp! Han var verkligen arbetsovillig och fick sån styrka i sina steg! Det var riktigt roligt!

Nu är mina mackor klara! :D

Ps. Ni får bilder sen när jag tagit några bra, för just nu har jag inga. Ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0