Det värsta jag vet

Ja, det finns en sida ni inte vet om mig, eller iallafall ni som inte känner mig så väl. Men jag är livrädd för spindlar! Små som stora, dom är läskiga, äckliga och totalt onödiga. Varför tar jag upp detta? För att spindlar är en del av det som kommer på mitt prov imorgon! Usch!

Jag vet egentligen inte varför jag är rädd för dom, tror inte det är någon släktgrej. Annars brukar sånt ju "smitta" på små barn, men så är det inte va jag vet, och jag har varit rädd för dom så länge jag kan minnas. Sen möss där emot, är för mig något av världens sötaste djur ;) nej, vill inte ha dom som husdjur eller så, men dom är så fruktansvärt söta!

När jag tänker efter, så har jag inte alltid varit rädd för spindlar. När jag gick på dagis så gick jag och en kompis och räknade hur många spindlar vi hittade på dagisets ena vägg. Om jag inre minns fel så räknade vi dom till 27 stycken!

Haha, varför vi nu gjorde detta är en fråga som aldrig kommer besvaras, men så var det!

Nu tänkte jag fortsätta läsa om dessa otäcka varelser. Så vi hörs senare!



Kommentarer
Maxine

Haha jag vet Vrf du är rädd för spindlar :P
Kommer du ihåg skräckfilmen om spindlar ;) <3

Svar: haha jag var ju rädd för spindlar innan det oxå :P <3
Linda Löfvander

2012-11-21 @ 09:24:17
URL: http://stalltrion.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0