Baka baka liten kaka

Ska va snäll mot mamma och hjälpa henne baka till styrelsemötet ikväll så hon slipper göra det sen. Vet inte riktigt vad det blir, men jag får se. Hag har en idéen jag vet inte var receptet är så jag får väll leta lite efter det kanske.

Tömmer mobilen på samma gång. Datorn står på köksbänken och mobilen laddar över ca 1700 bilder. Snyft. Kommer sakna min mobil, men högtalaren är typ sprängd innifrån och touch-funktionen fungerar inte som den ska plus att jag kan inte sätta i hörlurar för något sitter nere i hålet och blockerar. Men det är bara att hålla tummarna för att dom fixar det!!!

Nu ska jag leta recept!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3346914/images/2012/pic_5097de5cddf2b33bd1000429.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0