Thats it!! My bed is wating!

Så! Nu blir det bingen! Tänker inte läsa ett ORD till idag!! Nope! Jag ska bara göra mig i ordning o sova nu! Aaaaaa!!! SSOOOOVVVVA!!! Gud va skönt! Är jöttetrött nu!!!

Haha, hade en "liten" diskussion med klassen idag. Säger man "teletabbis" snabbt o med korta o hårda bokstäver eller mer "teeletabbis" mjukt o utdraget? Hade typ hela klassen mot mig där! Förutom Sara som var på min sida, jaaa! Haha!!! Det är sånt vi kan komma igång att prata om på raster/lektioner/lite överallt :P haha!

Men NUUUU ska jag soooova!! Bye! (tack för rekordhög statistik och många kommentarer!! :D)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0