Skitbra jobbat!

Snyggt gjort allihop! Vi vann inte, kom inte 2a eller 3a men vi hade kul! Gjorde vårt bästa o fick prova på ngt annorlunda! Vi har ju trots allt lärt oss en hel del! Både inom teorin och vad vi ska tänka på till nästa gång! Tycker det gick skitbra ändå! Alla var duktiga o gjorde sitt bästa! Kunde inte den ena svaret på frågan, så kunde den andra! Kallas TEAMWORK! Sen att vissa frågor va EXTREMT svåra kan inte vi hjälpa! Med tanke på att vi bara hade en halvtimme på oss att gå igenom den nya boken så ska vi va riktigt nöjda! Vi hade inte mkt tid att skriva provet på, men det gick o vi svarade på ALLT! 20 minuter på ett fullt papper med frågor på båda sidorna är tufft! Var sjukt stressad!! Sen va det frågor som man inte SKA kunna som 10-13:åring om man inte är extremt duktig o har ridit sen innan man lärde sig gå! Seriöst; hur ska vi veta vilken sjukdom det är när dom visar den symtomen o vilken salva ska man ha när såret ser ut så o vad ska man göra om det är så o bla bla bla!!? Men det var sjukt kul o det tror jag alla tyckte! :D man lär sig hela nya saker hela tiden, o det är ju kul!
Laget: jag, tova, viktoria, tilde, emilia.

(tova saknas på bilden)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0