Prao

Hej! Vet att det inte har varit ngn uppdatering idag, beror på att jag har praoat. Var i ett utställnings/arab-stall. Var jättekul o jag fick hålla på med hästarna o fölen o så!

Men mitt från igår o framåt:

Igår lämnade pappa mig hos Kalle, som är Christels kille. Där fikade vi lite snabbt. Det var jag, christel, fredrik (bror), Kalle, Freja och Felicia (Kalles döttrar). Sen ringde Christel o beställde pizza, dom sa att det skulle ta en kvart. Så en kvart senare åkte vi dit och hämtade pizzorna, sen åkte vi hem till christel o fredde. Där åt vi, sen duschade jag o sen satt vi o pratade o kollade på bilder o sånt! Sen gick vi o la oss. I morse vaknade vi ca kl. 8. Då åt vi frukost, sen såg vi att det regnade. Ingen av oss va så tagg på att köra/åka moppe i det vädret men Maria (som äger stallet där jag praoade) frågade om vi ville ha skjuts, o det ville vi såklart! Sen kom vi till stallet o höll på massa där, sen åkte vi hem till christel o sen kom mamma o hämtade mig! Nu är jag påväg hem, ska rida, mocka o lite sånt så vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0