Mot skrylle på cykel

Vi ska cykla till skrylle med skolan idag. Skulle egentligen åkt till Ven, men nädå. Aja, vi får väll hoppas att vädret håller dig iaf. Men dom hal lovat regn! Sen ska vi bada på badet dom öppnar idag... Kanske :P men fatta, vi är TVUGNA att bada även fast att vi ska ha idrott hela dagen!!!!!??????? Mina lärare är skumma!! Men seriöst, vi åker till skrylle o har idrottsdag medan parallellen åler till Ven, hur kul är det för oss?

Men vi missat gulagesoppa iaf.!!! Parallellarna va iväg igår så dom får äta den, HAHA! :P idag åker jag inte buss, mamma skjutsar eftersom att jag
ska ha cykel. TACK MAMMSI! Men sen cyklar jag hem.... JAAA!!! Jag älskar att cykla ner för den branta backen :D nerförbacke HELA vägen oxå! Gött! Nu sittet jag i bilen på väg till skolan.

Hittade en fin bild igår, tänkte publicera den här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0