Köra Saga!!!

Hej!

Idag är det sjukt bra väder att köra Saga i! kan inte köra Gustav för han stegrar sig.det var det problemet jag sökte in till Ponnyakuten med för ett litet tag sen. Men iaf, dagens chema:
(*=hästarna, •=jag)

*Hästarna har fått hö och äter nu.
•ligger o slöar i soffan under tiden.

*•när dom har ätit klart ska dom ut i hagen eller så rider jag, vi får se.

*•rida om jag inte gjorde det innan, iså fall ska dom ut.

•hitta på någonting (mocka)/slöa

*äta hö kl. 3
•ge dom hö :P

•Köra saga kanske :D vill det sjuuukt mkt, hon har inte körts sen i höstas :D

•Japp! Calle ska ridas ut en sväng, ngn som hänger med? xP

det var typ min dag. :D vad ska alla andra hitta på idag?

<3


Foto från valborg igår.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0