Kolla detta!!

Hittade ett gammalt videoklipp på Youtube från när jag tävlar! Jag var typ 8 år, fatta länge sen ändå!!!
Sök på " dalbycupen trasdockorna " på youtube! Det kommer komma upp 2 klipp, ett med fristående och ett med tumbling, tjecka båda!! :D

saknar gymnastiken faktiskt! Så sjukt kul det va o så många vänner man fick! Visst att jag har dom flesta på facebook, men vadå? Det är ju inte samma sak. Men nu blir det att sitta i publiken o heja på mina kompisar istället! Lina i min klass tränar fortfarande, o så sjukt bra hon har blivit! Har inte sett henne träna på 2 år, men i vintras var jag på uppvisningen! Shit, alla har blivit sååå bra!!! Menar, att vara 12 år o tävla SM?! Wow!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0