Hej!

Haha kvällen som gick var lite annorlunda men kul! Alla somnade typ vid 1-halv2 förutom jag och Annelie som somnade LITE senare... Klockan 5 :P Linnea pratade i sömnen i det var jättekul! Idag var det en massa brandmäns-lärlingar i stallet o skulle lära sig hur man leder en häst om det börjar brinna i ett stall. Det var kul! Jag gick med en tjej som var jätterädd för Clinton, eller hon var rädd för alla hästar men det var Clinton hon gick med. Hon hade ALDRIG sett en häst innan, o hon var vuxen. Men det gick bra o hon vågade tom sitta lite på honom! Dom var 26 pers! Oj! Iaf, nu ska killarna ha ridlektion o jag ska hem o fixa med mina pollar! Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0