Hej !!

Har inte bloggat idag, beror på att vi har haft vårt näst sista nationella prov i engelska nu :D gött! Nästa blir nog ganska lätt för då ska vi bara prata, man kan skita i stavning o allt sånt! Bara grammatiken man behöver tänker på. Idag skulle vi skriva en historia om framtiden på engelska. Vi hade 45 minuter på oss att skriva så mkt som möjligt... Jobbigt, men det gick nog ganska bra ändå tror jag! :D gjorde även matte diagnosen som jag fick tbx, med alla rätt :D !!!!!!! Wiihoooo!!!! Nu ska jag hem till sara. Vi ska göra spanskan och baka (...o äta...) :D kanske kommer bild sen!

Här i skåne regnar det på,,, suck! Aja, hörs sen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0