Hej!

Ridit Calle, han haltar så det blev inte så mkt trav o ingen galopp. Mycket skrittarbete, böja, ställa o sånt. Men det känns som att jag har börjat lära mig att rida med sporrar nu (Y). Han går fram bättre (i skritten, vet inte de andra gångarterna, eftersom att han är halt) med mer uttagna steg eller vad man ska säga. Ja, you get it I hope! :) imorgon ska jag till Björnstorps stall, där ska jag träffa några av mina bästa vänner!! Träna (fast inte med Calle), mocka umgås med alla people! Men nu är klockan kvart över 11, så vi hörs imorgon, för ni ska jag sova. (ska upp 07:30 imorgon).

Se ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0