Godnatt <3

Nu ska jag sova! Hade möte via skype idag, funkade taktiskt bra! Då vet vi det iaf. :D imorgon drar jag till min underbara syrra! Sova där tills onsdag, sen prao!

Torsdag vilar calle, jag sticker till B-stallet :D teorin startar, nu drar vi igång på riktigt!! Böckerna är beställda, levereras förhoppningsvis imorgon! Sover där till torsdag, pluggkväll med laget och ungdomssektionen :D

på torsdag ska sara o maja tävla oxå, kan tyvärr inte följa med, men håller alla tummar ändå :D hoppas ngn filmar er tjejer!! :D

Men nu somnar jag snart, GODNATT :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0