Godmorgod!!!!!!!

Hejhopp i stugan!
Vaknade för en liten stund sen. Nu ligger jag i soffan o skriver! Eh... Just nu vet jag inte vad jag ska skriva om, så jag kan berätta om teori-tävlingen jag skrev lite om igår:

Det är en tävling för dig som är mellan 10 och 13 år (födda 99-02) och är medlem i Björnstorps Ryttarförenig. Vi i ungdomssektionen ska hålla teori-kurser fram till finalen. Vi väljer ut ett lag på 3-5 personer som ska tävla. Finalen går utanför Malmö lördagen den 26/5. Innan dess kämpar vi på med teorin. En av oss kommer även att vara lagledare. Hela ungdomssektionen kommer att följa med in o heja på vårt lag. Vinner vi så får vi pengar till ungdomssektionens kassa, så att vi kan hitta på ngt extra kul med alla medlemmar! Just nu kan vi inte göra så mkt mer än att ha filmkvällar lite då o då. Eller... Vi kan göra mer, men vi har dålig fantasi :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0