Då var dagen vi väntat på här!! :P

Ja då var det äntligen lördagen den 26/5-12! Dagen vi väntat på o längtat efter! Visst att vi fick lite annat att tänka på igår, men vi gör så gott vi kan! Jag menar med 9 lag som är med så har 2 andra lag råkat ut för samma som vi. 6 av lagen är fullt pålästa, men med tanke på att vi har mycket teori på hemmaplan oxå, även fast det inte är inför en tävling, så har vi ändå en chans! Men vi gör detta för att det ska va en kul grej lixom, sen får vi se hur det går! Sen om man skulle vinna så är det bara extra kul såklart! Men nu är jag snart framme i stallet så vi hörs sen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0