Hejhej!!

Igår red jag clinton. Han gick superfint!! :D för först så red dom små honom, men då var han helt stirrig o rädd för allt o ville bara springa o allt sånt. Så då sa ulla att jag skulle rida honom lite så att han fick lugna ner dig lite. Så jag hoppade upp o började skritta lite. Första varvet kände jag att han var väldigt ofokuserad o spänd o stressad, men när jag samlade upp honom så gick han superfint o lugnt! Sen började jag trava o han gick lika bra där! Han lyssnade på mig hela passet!! Sen skrittade jag av honom barbacka <3 min fina sköthäst <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0