Väntan är över

Nu är väntan över för er som undrar vad den här "grejen" som jag har skrivit om är! Vi hade sommar-avslutning i B-stallet idag! Såå kul! Tråkigt att det slutar, men vi kommer tbx i höst! Visst att några kommer sluta helt, pga flytt eller annat, men dom flesta kommer stanna o då möts vi ju igen i höst.

Men åter till "grejen". Min ridlärare Ulla är seriöst BÄST! Mille oxå, som ALLTID finns där om man behöver hjälp med ngt, vill bli uppmuntrad, undrar ngt eller bara känner att man vill prata med ngn, då är Mille rätt person! Båda dom betyder extremt mkt för både mig och hela min ridgrupp. Därför bestämde vi att vi ville ge dom ngt extra för att dom verkligen ska förstå det! Så vi gjorde 2 tröjor, med deras namn fram, o en text bak. På Ullas stod det: YOU WILL ALWAYS HAVE A PLACE IN OUR HEART. Och på Milles stod det: I VÅRA ÖGON ÄR DU EN ÄNGEL.

Varje ord kom från våra hjärtan! Dom blev båda jätteglada, o det var ju tanken :D under texterna på båda tröjorna stod våra namn. "linda linnea maxine christina"

Så mille, nu vet du :P <3

Men jag kommer ju såklart va i stallet i sommar oxå, o träffa alla :D utanför stallet kommer jag träffa en del oxå såklart, men inte lila många kanske <3

Jag lovade i ett annat inlägg att berätta om sniceri-cupen vi hade idag och hut det går till. Men jag ORKAR inte det just nu, så det blir senare ikväll, I hope thats okey! Men lite snabbis info: mitt lag bestod av min ridgrupp jag linnea stina maxine o pappa som lagledare. Vi kom 3a :D vinnande laget var annelie maja alice olga, grattis! :D



Kommentarer
mille

Vet inte vad jag ska skriva. Finns inga ord för det jag känner. Har raderat o skrivit om denna text tre ggr redan.. TACK TACK TACK <3 <3 <3

2012-06-09 @ 18:09:42
Linda

Aww! Vardågod, du är värd den till varje pris <3

2012-06-09 @ 19:33:47
URL: http://lindaloofvander.blogg.se/
mille

<3 <3

2012-06-09 @ 22:09:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0