Ska till stallet imorgon

Ska till stallet o träffa alla underbara vänner jag har där igen! Rida sista lektionen för denna terminen, nästa vecka är det snickricup som jag berättar mer om då :) (o nej, man ska inte snickra) det är altid ASKUL!! Sen gär det NÄSTAN en vecka (minus en dag) tills det är SKOOOOLABSLUUTNING!!!!!!

Dagen efter det sticker jag o Sara på ridläger, Fenix Park :D kommer hem på onsdagen (är iväg 5 dagar). :D lääängtar!! Men en vecka i taget nu! Imorgon blir det B-stallet o söndag bio med My. Ledig onsdag, sen rullar allt på som vanligt förutom cupen på lördagen <3 GOODNATT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0