Måste man ALLTID lyda? -Knappast

Nej juste! Man behöver inte alltid va värsta ängeln som gör allting man blir tillsagd att göra just i rättan stund! Man får hitta på bus ibland, eller rent av strunta i/skuta upp ngt ibland. Det är livet dom flesta tonåringar lever. Men varför blir då alla sura så fort ngt inte är exakt som dom tänkt sig? Tänk på den alla vuxna!

Just nu sitter jag o funderar på om jag ska lyda en sak eller strunta i det o ta konsekvenserna,,, om det hade funnits några. Att säga att "då skjutsar jag inte dej dit då om du inte gör såhär" är inte ngt som funkar för mig. Vadå, skulle jag inte veta vad en buss är lixom? Lagom sur på sånt här bara... Men får väll släppa det o lyda ändå tror jag... FÖR DEN HÄR GÅNGEN!!!

Random men sann bild här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0