I am home with a better update!

Så nu ska jag börja uppdatera ofta igen. Haft mkt att göra då det har inte blivit ngt på typ 2 dagar, eller inget "stort" iaf. Men jag tänkte skriva lite om min kommande sommar:

Den 15 juni slutar vi skolan o mellanstadiet (om någon inte vet det så går jag i 6:an). Den 16 juni åker jag till fenixpark med sara!!! :D :D kommer hem den 20. Vi ska ha en uppvisning ellet ngt lilnande då så det kanske kommer en video då, men bilder i mängder kan jag lova! Sen ska vi på semester ngn stans, vet ej var eller exakt när. Inom sverige eller utomlands? Dont know yet :P

Kommer tillbringa mkt tid i stallet oxå såklart, både hemma och B-stallet! Vi håller på att diskutera ridläger i B-stallet oxå, i så fall precis innan skolan o med bästa ridgruppen ever! Linnea, Maxine och Christina <3 o jag såklart :P men just nu ska jag ÄTA! Hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0