FenixPark och Mary E2

Saknar henne :( <3 många tänker säkert typ såhär när ni läser detta: "men herre gud det är en lägerhäst som hon hade i 5 dagar, inte som att förlora sin egna häst direkt. Hon överdriver!" ja vill ni tänka så så är det okej med mig, men när jag lämnade henne sista gången så grät jag faktiskt. Att sitta av henne sista gången var hemskt, men att ge henne en bamsekram o sen lämna henne för ett helt år, det var förmycket! Lämnade Fenixpark med tårar i ögonen men självklart oxå sommarens bästa minne med mig! Bästa veckan i mitt liv! Asså just nu när jag skriver detta så sitter jag i soffan o känner hur tårarna rinner längs med kinderna. Varje gång jag kollar på bilderna från Fenix o på Mary så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta!! <3 <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0