Bu!

Jag sitter o läser just nu. Boken heter "the truth" o den är på engelska.
Den är jättebra o den handlar typ om Elsa som är ute sent en kväll o när hon ska gå hem så är det nästan helt mörkt. Hon kommer hem mkt senare än vad hennes låtsaspappa sa att hon skulle, men hon ljuger o säger att hon höll på att bli kiddnappad. Alla tror på henne. Men sen blir en annan tjej kiddnappad på rkt o då hjälper Elsas lögner en mördare, men det vet hon inte om....

Aaas visst låter den bra?!? Jag är inte sä bra på att berätta om böcker o sånt, då det kanske inte låter så bra, MEN DET ÄR DEN!!! LÄÄÄÄÄS DEN ALLA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0