Usel uppkoppling

Idag har jag haft USEL uppkoppling, har inte ens kunnat ringa. Så nu kommer det en update! Gick in på banan ca halv 12/12 tror jag. Stod tillsammans med Fredrik idag, kul kul! Efter ett tag kom Elin, min kusins dotter till oss o va där en stund. Hon är 8 tror jag. Hon gick hjälpa oss att sälja lite lakrits, det tyckte hon va jättekul ! Sen gick jag och Elin ner och hämtade mer lakrits i lastbilen o lite sånt. Sen vid kanske halv 8/8 gick vi ner med vagnarna till Börje Bapelsin o tittade på honom. Haha som sagt, det finns nog ingen skummare människa än honom, iaf inte när han är på senen.

Jag märkte en sak på ett V75lopp idag, en av dom hästarna gick på tygel!? Om man nu säger det om travhästar när dom går lopp men den gick med böjd hals och jobbade med ryggen precis som en ridhäst som går på tygel! Har ALDRIG sätt det förut på en travare! Den vann sitt lopp.

Imorgon taggar vi sto-championatet! Första starten går klockan 13:00 så det blir upp ganska tidigt imorgon för att hinna fixa alla förberedelser.

Nu ska vi spela skitgubbe, så vi hörs sen!

Bild på Börje Bapelsin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0