Uppe innan tuppen

Idag ringde klockan 05:45. 5 minuter senare var jag uppe. En timme senare var vi i stallet o fixade där. Allt gick ganska snabbt faktiskt. Jag packade hö och fixade all mat medan Christel mockade. Effektivitet kallas det ;P fixade vatten till hästarna, gick med dom in och ut från hagen i den ordning dom skulle det. Just nu finns det 4 för där, dom är såååå sööta!!! Den yngsta blir en vecka imorgon och den äldsta tror jag är 4 månader. Men 2 av fölen har jag träffat innan oxå. 3 av dom e araber och den andra är halvblod.

Nu sitter jag i bilen på väg till Höör och utställningen. Snart framme tror jag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0