Träffat goa Emilia

Träffade Emilia idag! (emilia är mammas kusin, men för mig är hon som min kusin oxå så skulle jag ngn gäng skriva ''min kusin Emilia så är det hon ;)) Var ganska länge sen nu! Hade kul kul! Hon visade mig 3 fotoalbum från när vi var små, så söta vi var!! Tror Emilia var den första jag träffade som är lika gammal som jag. Hon blev min första vän och vi har alltid haft kul tillsammans! Även fast vi inte träffas så ofta längre så vet jag inte riktigt vad mitt liv skulle vad utan henne! <3

I agusti ska vi (min familj och hennes familj) cykla på ven tillsammans !! Denna 'resan' har vi pratat om i över ett år nu, så det ska bli kul! Emilia och jag har planerat att cykla tandemcykel oxå haha, får se hur det går ;)

Men nu är det dags att sova, hörs imorgon! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0