Team Sweden och jag!

Har pratat med 'Team Sweden'! Eller dom pratade med mig ;) jag stod där och kollade på finalerna (detta va igår) så stod dom bakom mig (dom som inte hade kvalat till final) och typ började plåga mig om jag oxå höll på med agility och massa sånt Jag bara "ehhh, ja typ lite hemma..." visste inte vad jag skulle säga, var bara helt förvånad över att dom började prata med mig! Hela publiken var vid banan, och det var MÅNGA där, men ändå var det MEJ dom började prata med! Haha känner att jag låter som värsta fanet som har fått en autograf av sin BIG idål, men det var skithäftigt! Sen sa dom typ 'ja men då kanske vi ser dig på denna banan om några år" och jag bara typ visste ingenting av vad jag skulle svara där, men jag sa typ "haha ja vi får väll se" eller ngn sånt! Sen skulle dom gå och möta upp sina lagkamrater och äta något typ. Haha det var skitkul! Sitter nu i bilen påväg hem. Varit en lång, men SJUKT kul helg! Skulle LÄTT kunna göra om detta! Men nu ska vi hem och äta! Hälsa på mina älskade små hästapållar oxå! Saknar dom! Jag har fjäskat för Gaddi oxå, eller jag ska göra, men jag har köpt 6 olika ben till honom! Hoppas han gillar dom ;) vad säger jag? han är hund, dom äter allt! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0