Stallet

Stallet nu! Hästarna ska ut och stallet ska göras vid. Allt ska va klart när vi lämnar lilla fina gården i eftermiddag.

Det ska bli jättekul att åka dit och titta. Det är ju EM! Även fast vi ska jobba där så ser man ju förhoppningsvis ngt oxå! Och jag är ju en sån som älskar agility, och tränar lite då och då på hemmaplan. Både mamma och pappa har både tränat/tävlat och varit instruktörer i just agility oxå! :D så jag hoppas att även jag ska kunna träna/tävla lite nån gång i framtiden! Men det blir såklart sidan om hästarna då, för hästarns är mitt prio ett!

Haha älskar denna bilden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0