Stallet!

Var jättekul i stallet idag! Träffade men lilla Linnea som jag inte träffat på åratal känns det som, fast det var kanske en månad sen "bara". Annelie har jag inte gäller träffat på länge så det var oxå kul!Och Maxine såklart, men henne har jag träffat för mindre än en vecka sen! Men klart att det var kul att träffa henne ändå! Fick rida lilla Clintan oxå, saknat det! Killarna hade ridläger idag, imorgon kommer 2 tjejer oxå så ska dom ha tillsammans resten av veckan! Vi satt och kollade på hoppningen idag, GO SWEDEN! Synd med den sista bommen bara, men silver är ju skitbra! Första OS-medlajen för Sverige tas i ridsport, NICE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0