Sova nu kanske? -JAA

Japp, nu ska jag sova, blir upp I TID imorgon, för vi har 6 timmars restid framför oss. O nejtack, har inte nån big lust att komma fram kl. 10 på kvällen, så ska man fixa med husvangnen och allt sånt oxå.

Nej, så upp i tid, ge höstarna mat o äta o allt sånt i packa det allra sista (täcke kudde o allt sånt) innan vi beger oss till SKARA! Har fått veta att där finns en enligt rykten väldigt 'bra' hästshopp oxå, så det är nu vi får veta hur många gånger jag måste säga snälla innan pappas namn (för mig: pappa) för att vi ska köra in om där oxå ;) jag kan börja nu. Snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla pappa!! :D .......haha Ja typ tusen sånna till så ska det nog gå ;) haha drömma kan man ju. Men nu är klockan mkt så godnatt på er! Vi hörs!



Kommentarer
Lydia

fin blogg

2012-07-20 @ 15:19:24
URL: http://svettfux.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0