Sorry, inte bloggar på 2 dagar.

Vet att jag inte har bloggat på 2 dagar. Men det finns ett skäl till att jag inte riktigt har haft lust. Hela min gårdag handlade om detta o på kvällen hade jag mina hästar att ta hand om. Det är något som inte kommer släppas på bloggen än, men ni kommer få veta det,,, nån gång.

Idag har jag varit på marknad i Hörby med mamma. Jag köpte ett IPhone-skal i 3D, men faktiskt inget mer :P jo, jag köpte en gräddbulle för jag var lite hungrig o det såg så gott ut. Haha, glutenfri ;) (nej, jag är INTE gluten allergiker) sen köpte jag och mamma vars en "frusen frukt doppad i choklad med strössel". Det var precis som namnet sa. Frusen banan/ananas/persika (men fick välja) på en pinne som han doppade i choklad o sen strödde på lite strössel. Det var gott i början, men sen blev det förmkt smak av allt o det var ju kallt oxå ;) annars köpte jag inget mer.

När vi kom hem var klockan redan 10 (ca) så jag har inte gjort så mkt mer.

Nu ska jag sova, VI HÖRS!! :)

Haha best pic ever



Kommentarer
Annelie

<3<3<3

2012-07-05 @ 15:41:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0