Sorry för "fy-skäms-dålig" uppdaterning

Vet att det har varit dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp, och allt är inte klart än heller. Ska ut i stallet om en liten stund. Calle får stå idag i vila litta. A. Imorgon åker vi till Skara, och sen bli det sommarland på torsdag!! :D då kommer Maxine oxå hem från Spanien, så vi ska träffas ngn dag sen när jag kommit hem. Saknar henne i la Spania! Min syster är oxå där och njuter av värmen medans dom lämnar det hör vädret kvart till oss :P kan slå vad om att så fort skolan börjar igen så kommer all värme tbx!! Skulle inte förvåna mig ett dugg.

Iaf, jag åker som sagt imorgon. Sommarland på torsdag, sen fre-lör-sön ska vi jobba inne på Axevalla Travbana, Sto-championatet! På måndag bör det av hem igen!

Detta är första året som jag är med där uppe, men pappa har varit där så länge jag kan minnas o lite till typ xD men jag tror att han och mamma började vara där innan jag ens var född faktiskt.. Men nu ska inte mamma med, hon ska passa djuren.

Så me and my dad, Bengt (granne) och Fredrik (bror) åker till skara. Värsta kill-ligan o jag ju ;) haha tror jag överlever ;)

Men nu har jag litta att göra så det får bli bye-bye till bloggen för en stund och säga hej till lite jobb som ska göras!!

Bye-bye!

Ps! Är dessa växterna farliga för hästar? Typ som stånd och sånt ellet? Tacksam för svar om ngn vet! Ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0