Sitter här i bilen och gör nada

Ja juste, jag gör absolut ingenting just nu. Men vad kan man göra i en bil egentligen? Jag ar blivit helt knäckt på suduckot som jag försökte lösa för när jag trodde att jag nästan var klar så var det EN siffra som inte stämde! EN siffra retade upp mig så extremt mkt! Blev skitsur på den där lilla 3:an!!!

Vår GPS vill inte rkt som vi vill, så den säger att vi ska svänga av på en avfart som ligger typ minst 2 mil innan den som vi SKA svänga av på. Haha. A. Sen ska vi kanske stanna och äta på Halandsåsen, eller så blor det längre fram. Körde förbi en JÄÄÄÄÄTTEFIIIN hästgård med paddock, ridhus, skrittmaskin, engelska boxar, terränghage och stora hagar!!! Vill oxå ha det :D såååå fin den va!

Här är mina fina kompisar och jag från Fenix Park i Kristianstad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0