Schemat för kvällen=TRÅÅÅÅÅKIGT

Nej jag vill inte städa, men vem vill det?? Jag har faktiskt en jättebra anledning till att man inte ska städa. Läs och Lär, slla föräldrar ;)

Jo, alla vuxna tjatar jämt på barnen om att det röra på sig, få frisk luft, ut och träna och leka beroende på åldern på barnet. Men om vi tar mitt stadie så är jag tonnåring, o vi får jämt höra att det är fint väder, gå ut och gör ngt ute. Gör lite nytta i trädgården, hjälp oss att tvätta bilarna, blommorna behöver vattnas, gå ut med hunden eller vad det nu kan va. Men som alla vet så kan man inte kilona sig. Och eftersom att alla vill att man ska få frisk luft, så är det väll bättre att göra nytta ute än inne. DÄRFÖR borde det vara förbjudet för alla hemmaboende barn/ungdommar att städa under alla årstider förutom vintern (för då är det kallt ute) och kanske vid födelsedagar och andra VIKTIGA dagar.

Ja, detta är ngt att tänka på alla föräldrar! Och ngt att fortsätta drömma om alla hemmaboende . . . . .

Haha, ja detta är min teori om varför man inte ska städa!

Skulle va kul om ni oxå skrev på Er blogg varför Ni tycker att man ska/inte ska städa! Kommentera gärna din anledning om du inte har en blogg, eller kommentera efter att du har skrivit din anledning på bloggen så kan jag läsa! Skulle va kul! Tack alla mina läsare, you gays are the best!



Kommentarer
Anonym

2012-07-11 @ 10:30:00
Christel

Dröm vidare hjärtat men tyvärr får det stanna vid en dröm och teori<3

2012-07-11 @ 10:32:16
Christel

De e ju så linda att man kan vara ute en stund för att sen städa =P

2012-07-11 @ 23:22:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0