Samma visa som igår

Precis som igår så har jag haft NOLL uppkoppling till internet, och det är därför ni inte har fått någon uppdatering, sorry för det. Men den kommer nu. Var inne på banan hela dagen (såklart). Nu har vi ätit och fixat allt med vagnarna! Har köpt en keps och en tröja oxå idag! Nice-bajs! ;-)

Stochampionatet vanns av Åke svanstedt, som även tog sin 6000 seger i stochampionatet och ytterligare en seger efter det. Sammanlagt vann han 7 av hans 8 lopp idag, och det 8de kom han 4! Bara idag drog han in över 1,7 miljoner kronor som kusk och tränare! Man kanske ska satsa på att bli kust? :-P dom tjänar MASSOR med pengar! Jammi!

Nu sitter man här i husvagnen i Skara sista kvällen för 2012. Vet inte riktigt vad man ska göra... Blogga är en idé :-P det märks tydligt på statistiken när jag inte uppdaterar så mycket för den sjunker ganska kraftigt då, typ idag är ett exempel. Men men, vi jobbar oss upp tillsammans igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0