Natti natt

Nu är klockan 00:00 när jag skriver detta. Altså är det dags att sova nu. Men till mon dag i stallet som inte va särskilt lång idag.

Gick ut och hälsade på mina så hjärtan direkt när jag kom hem. Sen efter att vi hade ätit gick jag och mockade till alla hästarna och sen gick jag ut en stund till till dom i hagen!! :) det är inte ofta jag säger detta, men Gud va kul det va att mocka idag!! Var bara så glad av att va i stallet igen! Gick in i stallet, tog ett djupt andetag och kände verkligen att nu ör jag tillbaks i mitt stall igen! Alla lukter och dofter gör att ngn hade kunnat köra omkring mig till hur många stall som helst med förbundna ögon och jag hade ändå kunnat veta när det var mitt stall jag var i, det är jag ganska säker på!

Nu ska jag sova! Klockan ringer vid samma tid som idag, dvs kl. 8! Snabb frukost sen ska hästarna ha mat och Calle ska borstas och ridas! Ska hinna duscha och sen göra mig i ordning för Backahus! Äntligen!! Det var FÖR länge sen nu!! För ett tag sen hade jag inte riktigt lust att åka dit, pga en anledning som inte släpps här. Dom flesta som är 'aktiva' där ute kände nog lila dant som jag då. Sen fanns det ju några som tyckte det var ännu svårare och jobbigare, men som sagt, inget som släpps här.

Men imorgon ska jag dit!! Saknat det sååå himla mycket, står inte ut en dag till nu! Fattar inte att jag sr överlevt så här länge utan stallet, hästarna och vännerna!

Sen ska vi ju ha ridläger oxå! Blir vecka 32 torsdag -> fredag -> lördag. Haha pratade med Annelie innan idag, hon sa att hon kommer ut och jävlas med oss då, sp jag la in det i min kalender! :P haha!

Men nu är det dags att sova tror jag! Ögonen går snart i kors! Det tog 8 timmar att köra hem, men vi hade ju lite problem oxå på vägen hem så... Klockan 9 typ var pappa Fredrik och Bengt hemma, så dom fick en bilresa på 12 timmar ju ... Glad att jag inte åkte med dom hem faktiskt!! :P

GODNATT BLOGGIS

Jag i ett nötskal



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0