Må bäste sprinter vinna!!

Även efter denna dagen mörknar det ute och dagen blir till natt. Men imorgon kommer en ny dag, nya tag och någon ny lärdom att ta med sig. Mm... Så är det nog.

Dagens lärdom var att inte utmana pappa när det har med bolltrixande att göra, haha. ;) men imorgon, om vädret tillåter det förståss så ska vi ut och springa 3 km. Först imål är det som gäller!!! Heja mig! Ja, jag gillar att utmana pappa med sånt, även fast jag är dömd till att förlora redan från början... NEJ DET ÄR JAG INTE, VAD ÄR DET JAG SÄGER!!! ........ JAG har lika stor chans som pappa ju! o JAG ska vinna detta!! Sorry dad, men nu (iallafall i mina fantasier) så är det DU som är dömd till att förlora morgondagens lopp, inte jag! Haha kommer drömma gott inatt kan jag säga! Man får ju passa på, innan det går åt andra hållet igen och pappa tar ledningen... :P

Klara, färdiga, gå...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0