Lite allt möjligt i detta inlägget

Jihoo!! det var jag som vann kortspelet, ena gången iaf ;) andra kom jag sist men skit i de! Haha. Ska sova om em liten stund, men vem vet det kanske kommer några uppdateringar till!

Sista kvällen här i Skara regnar det, hur är vädret i la Skåne? I
I morgon ringer klockan kl. 8:00 för att lämna campingen en timme senare! Inlägg kommer antagligen inte förrän vi är i bilen imorgon! Stannar och äter frukost somewere in the world och sen kör vi raka vägen him! Jo, vi stannar ju såklart till nån gång, men hem så snabbt som möjligt för det är inte kul alls att sitta i en bil i dryga 6 timmar..

Ska bli skönt att komma hem till mina hästar igen! Saknar dom!! På tisdag åker jag till Backahus igen och träffar goa vänner! Längesen nu, miss u! Ska bli kul att komma tillbaks igen! Även fast vi lämnar igen på torsdag :/ men då kommer vi hem på söndag tror jag så det är inte riktigt lika länge! Ska till Kristianstad för EM i agility! Efter det stannar jag hemma! Inga fler utflykter planerade vad jag vet. Då blir det stallet på HÖG nivå! Både hemma och Backahus! Calle ska sättas igång då, för nu har han vilat länge och det blir ca en vecka till, lite promenad ridning måndag tisdag onsdag bli det, men inget krävande. Kanske rider ut en runda eller ngt sånt, vi får se vad vädret tycker.

Från och med nu kan ni räkna med normal uppdatering igen, iallafall fram till torsdag, sen för vi se. Om uppkopplingen är lika dålig där som här så blir det inte så mkt, men jag ska göra så gott jag kan!

Ska sluta med att säga att det har varit en jättebra helg, och riktigt kul att kolla på travet. Haha, har trilskats lite med min bror också, men det har vi båda 2 gjort så! :P haha. Nu ska jag läsa lite i min bok, så detta blir dey sista för idag!

Godnatt Sverige!



Kommentarer
mille

Strålande sol..... :-) Varmt som tusan o att sitta ute i ridkläder gör så att man blir solbränd.. - .. i ansiktet.

Men sen ska erkännas - jag har ingen aning om vad det är för väder på nätterna för då sover jag! s



<3

2012-07-23 @ 07:14:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0