Konstigt!

Tidigare idag kom jag inte in på blogg.se's datorsida (via mobil) men jag kom in på blogg.se appen. Så har det varit i kanske en månad. Nu, bara för 5/10 minuter sen så skulle jag gå in igen och göra ett inlägg, men då kom jag inte in på appen! Provade då på datorvariationen och där kom jag in!! Nu kan jag göra inlägg där ifrån igen! Men one från appen :/ börjar tröttna på detta, att allt kluddar såhär! Men jag hoppas att det löser sig! Aja, till mitt "riktiga" inlägg nu. Sitter på en back och gör ingenting. Det är paus här nu i 2 timmar, så det lär ju inte hända så mkt nu direkt! Kollade på en när han tränade med sin hund, och asså det var sjukt! Han stod nästan stilla och skickade hunden på hinder över hela banan från olika håll och allt sånt och hunden gjorde precis som den skulle! Sjukt häftigt! Vart man än går här så hör man folk som pratar olika språk, och ibland är man så inne på att alla pratar utländska att man inte mörker om det är ngn svensk oxå, för man tycker att allt låter lika dant = ofattbart! :P haha. Vet inte om detta stämmer rkt,en någon sa att det var 23 grader i skuggan här så det är ju varmt! även fast det kanske inte stämmer 110% sår det varmt! Tänkte bara säga att tills jag har fått rätt på min lilla blogg.se app så blir det nogbinga bilder, för jag vet inte om man kan lägga upp bilder från blogg.se på datorn från en mobil, men jag ska prova sen! Vi hörs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0