Ja då va det klart för championatet!!

Nu sitter jag i bilen påväg hem. Shit vilken helg! Idag ställde vi en hingst från Polen. Zigi Zan heter han, och WOW vilket steg han har!!!! Asså det går inte att förklara hur har flög!publiken blev helt vild o klappade o tjoade o visslade o alla tyckte att han var sååå häftig!!! Hela han var bara helt underbar! 2:à kom han!!! så nu håller Maria och hennes syster på att förbereda sig för championatet! LYCKA TILL!

Christel o jag ska hem o fixa så att allt är klart tills dom kommer hem med Tracy och Zigi Zan. Zoee ska åka hem till sin ägare.

Bild på Zigi Zan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0