Good day

Idag har det inte blivit så mkt uppdaterat men allt kommer i detta inlägget.

Träningen för Kajsa gick superbra! I början var han lite seg, men den gick han på tygel i alla gångarter :D min kille!! :D red honom på volt, böja, ställa i sånt. Ökningar o minskningar. Allt gick superbra! Han bar sig själv, trampade under sig o jobbade med ryggen!! Finfina Calle! (det blev inga bilder, sry)

På väg hem hämtade vi upp Sara, sen körde vi hem o lastade av o fixade i stallet. Sen körde mamma oss till Dalby där vi mötte Angelica och sen gick vi o badade på DalbyBadet :) det var faktiskt varmt i vattnet :) bastade, bytte om, köpte glass i lite sånt. Sen gick vi ner till Centrat o köpte lite fika, det var gott :) sen hämtade mamma oss o vi åkte hem.

Nu sitter här o gör nada...jag ätit mat o mockat i stallet så allt är klart till hästarna oxå :)

Dagens outfit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0