Godnatt

Imorgon ska jag upp TIDIGT. Halv 7 ska jag va i stallet med Christel, fixa stallet i allt sånt, innan utställningen i Höör. Där ska vi vara hela dagen o ställa ut 2 araber. På söndagen ska ytterligare en arab ställas ut. En hingst från Polen. Egentligen så skulle 2 hästar till med imorgon, (ett sto och ett föl på 4 månader) men stoet blev halt. Så 3 hästar sammanlagt blir det. Jag ska ladda upp massa bilder sen, LOVAR! Får se när för jag måste göra det från datorn o jag mobilbloggar nästan ALLTID! Kan lägga upp några bilder, men ingen bildbomb. Men ni ska jag sova, kolla larmet: 05:45 !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0