Första tävlingen!!

Tack pappa för en grym dag i Falsterbo! Sjukt nöjd med allt! :D <3

Kan ni gissa vad som kom hem till mig ikväll?? GISSA GISSA!! Så här såg lådan ut, så vad tror ni??? JAG VET :D skriv i en kommentar vad ni tror! Första som gissar rätt får en länkning! (om ngn kommenterar för detta är första "tävlingen" jag har här på bloggen så vi får se hur det går!) Men det är ändå ganska många läsare du kan få tag på om du vinner, så det är bara att börja gissa! Skriv hur många kommentarer du vill om du vill gissa på mer än en sak! Lycka till!!

Godnatt alla bloggläsare, NI ÄR BÄST!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0