Chill i Kristianstad

Gör inte så mkt just nu, sitter och väntar på att maten ska bli klar. Kollade på invigningen innan, fett!!!! 28 länder är med i tävlingarna! Här var en dansgrupp som dansade i mitten av alla länderna! Läktaren var full, folk överallt, tävlande hit och hundar dit! Men här är skitfint! Vi har en av agilitybanorna precis utanför oss, så jag kommer kunna kolla hela dagen! Vet inte om det är små eller mellan klassen utanför, men jag hoppas att det ör mellan för det är ju den storleken gaddi oxå är! Sen ska large hundarna vara bakom oss så dom ser jag inte.
Men asså fatta känslan man hade när alla 28 länderna kom in i arenan, alla jublade, alla klappade händer och allt var bara skithäffigt! Flydde lite från arbetandes för att gå och kolla från läktaren istället! Stämning säger jag bara! - STÄMNING!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0