Calle i form! :D

Så, nu har jag kommit in från stallet, Calle var jätteduktig! Rkt nöjd idag! Han gick på tygel mer eller mindre hela tiden, jobbade honom mkt så att han skulle börja nacke och höja ryggen. lyckades faktiskt förvånansvärt bra. Det har ALDRIG hänt att jag har fått upp hans rygg om jag inte har tränat för tränare. Så ja, jag är nöjd med honom idag! Finns en bild här nere, inte jättebra och väldigt suddig, men men...

Såhär ser mon kommande sommar ut just nu.
*ngn dag den kommande veckan ska mamma, pappa och jag till café annerlunda :D
*onsdag (om en vecka) åker jag och pappa till skara och roar oss på skaras sommarland på torsdagen. På torsdag eftermiddag/kväll kommer Bengt och Fredrik upp med lastbilen oxå. Sen är det sto-championatet fredag-lördag-söndag. Jobba jobba då! Axevalla travbana = BIG LIKE från mig! :D sen kör vi hem på måndagen.
*helgen efter bär det av mot Kristianstad och EM i agility! Fredag-lördag-söndag!
*sen softa, chilla, slappa, relaxa, dont do enything I dont want to do! Calle ska sättas igång igen efter helgerna. Kommer motioneras mellan helgerna men det är inte lönt att sätta igång honom ordentligt mellan för vi ör hemma typ 4/5 dagar bara så.

I Oktober åker vi iväg en fredag-lördag-söndag med husvagnen mamma, pappa och jag till ngn camping, vi skippar det nu för det blir så stressigt. Sen ska vi till Bakken oxå då ngn gång hade vi tänkt.

Vi får väll se vad sommaren har att erbjuda helt enkelt. Godnatt alla! (tack för besöksrekord idag! :D)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0