Bland annat 'Börje Bapelsin'

Har hänt mycket idag. Folk överallt, speekern som "stesspratat" på upploppen, folk som har köpt lakrits, folk som inte har köpt lakrits x) hundar här o var, folk som är 'lagom' packade redan innan 2:à loppet hade startat, trevliga folk som gav drix, hela publikstämningen, över 6800 besökare. Ja, det är detta som gör Axevalla till det det är. Men vi får ju inte glömma 'Börje Bapelsin'!! OMG vilken skum typ! Haha så sjukt rolig. Stod och sjöng på cenen när loppen var slut och han showade och dansade och klädde ut sig till en MASSA olika saker! Klädde up sig till tomtrmor i blinkande röd bikini och sjöng en kväll i juli typ. Haha!

Detta är en bild på min första sköthäst Kompis, men nu är han en ängel... :( (såg bilden på www.annelieakesson.blogg.se och tyckte att den var så sjukt söt! Hoppas det är okej att jag lånar den Annelie!)



Kommentarer
Annelie

Det är helt okej Linda!! <3

2012-07-21 @ 10:15:50
URL: http://annelieakesson.blogg.se/
Linda

Vad bra Annelie !! Tack! <33

2012-07-21 @ 23:03:29
URL: http://lindaloofvander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LINDA LÖFVANDER

här kan du följa mitt innehållsrika vardagsliv tillsammans med mina fyrbenta vänner!

RSS 2.0